برگزیده ها
1395/9/21 یکشنبه
جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع)

.

جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) با حضورعلما ، مسئولان ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی ومردم متعهد ومسلمان جوانرود واورامانات در مسجد جامعاین شهر برگزارشد .
 در این مراسم معنوی جمعی از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور نیز شرکت نمودند.
آیت الله مصطفی علما در جشن بزرگ میلاد پیامبراکرم (ص) وهفته وحدت که امروز یکشنبه در مسجدجامع جوانرودبرگزارشد، با تبریک هفته وحدت ومیلادپیامبربزرگ اسلام (ص)افزود:تنها راه نجات مسلمانان پیروی وتسلیم شدن در برابردستورات خداوندمتعال وپیامبرگرامی اسلام (ص) است.
نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد:قرآن کلام خداوند و معیار و ملاکی است که پیامبر گرامی اسلام به ما داده است و مامسلمانان تا تسلیم کلام خداوند متعال و روش ، منش و سبک و سیاق پیغمبر نشویم نجات پیدا نخواهیم کرد.
آیت الله علما به اوضاع کنونی جهان اسلام اشاره کردوگفت:امروز جنایات وکشتاری که در یمن ، سوریه ، عراق ودیگر کشورهای اسلامی انجام گیردبا سیر وسبک پیامبرگرامی اسلام مطابقت ندارد.
امام جمعه جوانرودنیز با تبریک هفته وحدت گفت:مکارم و فضایل اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) بهترین الگو برای جامعه بشری است و اگر مورد توجه قرار گیرد زمینه سعادت را فراهم می کند.
ماموستا ملا احمدفخری افزود:براساس دستورات آموزه های دینی مسلمانان می بایست در آرامش و دوستی در کنار هم زندگی کنند ، اما شیاطین به واسطه دشمنی با دین مبین اسلام و تلاش برای چنگ انداختن بر منابع و ذخایر کشورهای اسلام با نقشه های مختلف از جمله ایجاد اختلاف میان مسلمانان مانع این نعمت الهی می شوند تا به اهداف خود در دشمنی با دین اسلام دست یابند.
وی برضرورت بصیرت و هوشیاری مسلماناندر برابرغرض ورزی های دشمنان که باعث کشتارمسلمانان در کشورهای اسلامی منطقه شده است تاکیدکرد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری استان کردستان هم با تبریک هفته وحدت با اشاره به اینکه پیامبربزرگ اسلام پیامبررحمت برای تمام مخلوقات است گفت:رسالت نبی مکرم اسلام(ص)رسالتی نیست که محدود به زمان یا مکان خاصی باشدو ایشان پیام آور خوبی و مهربانی و رسول همدلی و همبستگی است که وجودش برای تمامی کائنات رحمت است.
ماموستا ملا فایق رستمیافزود:امروز دشمنان دین مبین اسلام با اسلام وقرآن که پیام آور وحدت و هم دلی است دشمنی دارند و در راستای رسیدن به اهداف و منافع خود با سیاست های تفرقه افکنانه به ایجاد اختلاف میان مسلمانان و قتل و کشتار آنان مشغول هستند.
وی خاطرنشان کرد:امروز با استفاده از توطئه های دشمنان اسلام شاهدنابودی زیرساخت ها وتفرقه افکنی دربرخی از کشورهای اسلامی هستیم ، که این مهم ضرری برای تمام مسلمانان محسوب می شودکه بایستی با وحدت کلمه دربرابردشمنان بایستیم.
اجرای برنامه های فرهنگی ومولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر